0 προϊόν(τα) - 0,00€

Οροι, Προϋποθέσεις & Διαδικασίες Πωλήσεων

Εισαγωγή
Η παρούσα Σύμβαση καλύπτει αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων μέσω του ιστοτόπου (website) www.chocotime.gr/store της εταιρείας με επωνυμία "Chocotime ABEE." (Αρ. ΜΑΕ 65933/03/Β/08/22) που εδρεύει στον Ασπρόπυργο Αττικής Θέση Βραγκώ 19300, με ΑΦΜ 082989418. Οποιεσδήποτε αποκλίσεις από αυτήν την Σύμβαση πρέπει να επιβεβαιώνονται από την Chocotime ΑΒΕΕ εγγράφως. Οποιοιδήποτε άλλοι Όροι και Προϋποθέσεις αποκλείονται ρητώς. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό. Αποστολή της παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή της παρούσας Σύμβασης και όλων των όρων αυτής.

Διαδικασία
Παραγγελία: Ο πελάτης μπορεί να επισκέπτεται και να κάνει την παραγγελία του όποια ώρα της ημέρας θελήσει (24/7).
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας (συμπλήρωση του βήματος 4), το σύστημα μας στέλνει αυτόματα ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) με την περιγραφή της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλωθεί και η κατάσταση της παραγγελίας που αναγράφεται είναι «Σε εκκρεμότητα». Από την στιγμή που έχει λάβει το αυτοματοποιημένο μήνυμα, έχει 2 ώρες καιρό για να ελέγξει την ορθότητα της παραγγελίας και αν υπάρχει τυχόν λάθος, να επικοινωνήσει γραπτώς στο orders@Chocotime.gr για να δηλώσει το σφάλμα. Στόχος μας είναι η όσο τον δυνατόν πιο γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη. Οι παραγγελίες μπορεί να αποστέλλονται ακόμα και αυθημερόν (αναλόγως φόρτου εργασίας).

Όποτε η κατάσταση της παραγγελίας αλλάζει, αυτόματα αποστέλλεται και e-mail στον λογαριασμό του πελάτη. Καθώς επίσης και όποτε υπάρχει συναλλαγή (χρέωση ή πίστωση) το ηλεκτρονικό σύστημα της τράπεζας σας ενημερώνει με αυτοματοποιημένα e-mails.

Επιβεβαίωση παραγγελίας από το on-line κατάστημα
Το εργοστάσιο ελέγχει τις ηλεκτρονικές παραγγελίες την ίδια μέρα (εφ' όσον τοποθετηθούν μέχρι τις 14:00 μμ. ή την επόμενη εργάσιμη αν είναι πέρα της άνωθεν ώρας. Σημείωση: παραγγελίες που γίνονται μη εργάσιμες ημέρες-ώρες (Σαββατοκύριακα) ελέγχονται την πρώτη εργάσιμη. Παραγγελίες που γίνονται σε γιορτές και αργίες, επιβεβαιώνονται μέσα στις επόμενες 5 εργάσιμες ημέρες. Όταν ο υπεύθυνος παραγγελιών λάβει την παραγγελία, ελέγχει την διαθεσιμότητα των προϊόντων που περιέχονται σε αυτή και εφ' όσον υπάρχει ολόκληρη διαθέσιμη, ανανεώνει την κατάστασή της σε «Επιβεβαιωμένη».

Εκτέλεση παραγγελίας
Όταν η παραγγελία περάσει στην κατάσταση «Επιβεβαιωμένη», τότε συλλέγονται τα προϊόντα στην κεντρική μας αποθήκη, συσκευάζονται αναλόγως των επιλογών του πελάτη και είναι έτοιμα προς αποστολή.

Χρέωση παραγγελίας (ηλεκτρονική πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας)
Η χρέωση της παραγγελίας γίνεται μόλις επιβεβαιωθεί ότι υπάρχουν όλα τα προϊόντα διαθέσιμα προς αποστολή.

Αποστολή παραγγελίας
Μόλις η παραγγελία σας είναι συσκευασμένη και έτοιμη προς αποστολή, τότε το γραφείο διακίνησης καλεί την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) προς παραλαβή του δέματος. Σε αυτή την φάση, η παραγγελία σας μπαίνει σε κατάσταση : «Αποστολή». Σας αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα όπου σας ενημερώνουμε για τον αριθμό ανίχνευσης που έχει η αποστολή σας.

Οι παραγγελίες εκτελούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Ελλείψεις των προϊόντων της παραγγελίας σας
Κατά την διαδικασία ελέγχου της διαθεσιμότητας των προϊόντων της παραγγελίας σας, υπάρχει περίπτωση να μην είναι όλα τα προϊόντα διαθέσιμα. Τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε. Εσείς έχετε τις παρακάτω επιλογές μετά την ενημέρωση μας:
  • Να επισκεφτείτε το προφίλ σας (κάνοντας Log-in με το Username και το Password σας) και να τροποποιήσετε την παραγγελία σας με όμοια είδη (ίδιας κατηγορίας), οπότε η αξία αυτής δεν θα αλλάξει.
  • Να επισκεφτείτε το προφίλ σας και να τροποποιήσετε την παραγγελία σας με αποτέλεσμα να αλλάξει η αξία αυτής(μέσα από το προφίλ, υπάρχει link-σύνδεσμος που σας οδηγεί κατευθείαν στο τμήμα πληρωμών με τον γρηγορότερο δυνατό τρόπο).
  • Να ακυρώσετε όλη την παραγγελία σας και έτσι δεν θα προβούμε σε καμία χρέωση. Αν παρ’ όλα αυτά, υπάρξει λάθος χειρισμός από μέρους μας και γίνει χρέωση στην κάρτα σας, τότε μόλις αυτή διαπιστωθεί, θα πιστωθεί στον λογαριασμό σας μέσα στις επόμενες 30 μέρες από την διαπίστωσή της.


Τροποποίηση - Ακύρωση παραγγελίας
Τροποποίηση: Ο πελάτης έχει δικαίωμα να τροποποιήσει την παραγγελία του ακόμα και αν έχει πληρώσει με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα εφ' όσον αυτή δεν έχει μπει στην κατάσταση «Σε Αποστολή» και δεν έχει σταλεί μήνυμα με το voucher του courier. Αν έχει πληρώσει με κατάθεση σε λογαριασμό, η επιστροφή θα γίνει με κατάθεση. Και στις 2 περιπτώσεις η επιστροφή χρημάτων μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 30 εργάσιμες μέρες. Γι αυτό τον σκοπό, θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας στα e-mail: orders@chocotime.gr και Chocotime@chocotime.gr για να μας ενημερώσει για την πρόθεση του. Έπειτα θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί του τηλεφωνικός για τα στοιχεία του λογαριασμού του. Προς επιβεβαίωση, θα πρέπει να έχει την αιτιολογία της κατάθεσης που θα του ζητηθεί απο τον υπάλληλο.
  • Όλα τα παραπάνω στην παράγραφο «Τροποποίηση - Ακύρωση παραγγελίας» ισχύουν μόνο στην περίπτωση που δεν συντρέχουν λόγοι της παραγράφου «Ελλείψεις των προϊόντων της παραγγελίας σας».
  • Αν η παραγγελία έχει παραληφθεί από την ταχυμεταφορική εταιρεία(courier), δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης, ακύρωσης ή επιστροφής του προϊόντος/ων ή των χρημάτων.


Επιστροφή χρημάτων
Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων με όποιον από τους 2 τρόπους πληρωμής έγινε η παραγγελία. Η επιστροφή θα γίνει κατόπιν συνεννόησης με τον ίδιο τρόπο που έγινε η κατάθεση και μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 30 εργάσιμες μερες. Οποιαδήποτε επιπλέον καθυστέρηση δεν μπορεί να άρει απαιτήσεις τόκων και τόκων περί ημέριας. Παρακαλούμε ελέγξτε με την τράπεζα σας για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε εκείνη.

Επικοινωνία
Η Chocotime ABEE είναι μια εταιρεία ανοιχτή σε όλον τον κόσμο. Εφ' όσον διαπιστώσετε κάτι το οποίο σας ενοχλεί στον ιστότοπο μας ή ακόμα και πάνω στα προϊόντα μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Φαξ: 00302105576404 ή με e-mail: orders@chocotime.gr.

Αποστολή παραγγελίας
Τ' αγαθά ταξιδεύουν για λογαριασμό, με ευθύνη και κίνδυνο του πελάτη. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει 3 τρόπους συσκευασίας:
Κανονική ή ενισχυμένη ή σπέσιαλ (ισχύει για συγκεκριμένες περιόδους του χρόνου) την οποία επιλέγει την ώρα της παραγγελίας του.
Κανονική (χωρίς χρέωση): περιλαμβάνει κιβώτιο από κανονικό ή χοντρό χαρτόνι (αναλόγως διαθεσιμότητας) και τοποθέτηση φύλλου-φύλλων με φούσκες πεπιεσμένου αέρα (βλέπε εικόνα 1).
Ενισχυμένη (έξτρα χρέωση): Περιλαμβάνει κιβώτιο από κανονικό ή χοντρό χαρτόνι (αναλόγως διαθεσιμότητας) και τοποθέτηση φύλλου-φύλλων με φουσκάλες πεπιεσμένου αέρα μαζί με παγοκυψέλες (βλέπε εικόνα 2).
Σπέσιαλ (έξτρα χρέωση): Περιλαμβάνει κιβώτιο άσπρο από φελιζόλ, μαζί με παγοκυψέλες.

Ιδανικές συνθήκες μεταφοράς: 16οC με 18oC.(οC = Βαθμοί Κελσίου).
Για όλες θερμοκρασίες, άνω των 14οc, οι συνθήκες μεταφοράς που συνιστάμε είναι τουλάχιστον ενισχυμένη.

Για τους χρόνους παράδοσης, αποκλειστική υπεύθυνη είναι η εταιρεία courier.Παρακαλείσθε όπως καλείτε συστηματικά εντός εύλογου διαστήματος από την ώρα αποστολής της παραγγελίας από εμάς, για να γνωρίζετε και παρακολουθείτε προσωπικά την πορεία του δέματος μέχρι να το παραλάβετε. Προσοχή στους όρους για απομακρυσμένες δυσπρόσιτες περιοχές και νησιωτική Ελλάδα. Πολύ πιθανόν να υπάρξουνε καθυστερήσεις σε αυτές τις περιοχές για τις οποίες δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι και δεν φέρουμε ευθύνη.

Συνθήκες κατά την μεταφορά
Ο πελάτης πρέπει να έχει κατά νου ότι η σοκολάτα είναι ένα ευαίσθητο προϊόν. Οπότε κατά την διάρκεια του ζεστού καιρού, συμβουλεύουμε να παραγγέλλει τις σοκολάτες σε έξτρα συσκευασίες ή ενισχυμένες. Η Chocotime ΑΒΕΕ εγγυάται ότι τα προϊόντα παράγονται και φυλάσσονται στις ιδανικότερες συνθήκες ώστε να είναι τέλεια. Ωστόσο, όσο καλά και να είναι συσκευασμένα, υπάρχει το ενδεχόμενο ν’ αλλοιωθούν κατά την μεταφορά. Η εταιρεία μας για αυτό δεν φέρει καμία ευθύνη. Επίσης η Chocotime εγγυάται ότι εφ’ όσον τα προϊόντα διατηρηθούν σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναγράφονται στην συσκευασία, μένουν αναλλοίωτα τουλάχιστον μέχρι την ημερομηνία λήξης τους. Αν παρόλα αυτά, το προϊόν δεν δείχνει κατάλληλο προς κατανάλωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210-5574474.
Ανωτέρα Βία
Η Chocotime ABEE. δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Chocotime ABEE ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών μας (π.χ. καθυστέρηση εξαρτημάτων μηχανής / μεταφοράς, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές).Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.
Η Chocotime διατηρεί το δικαίωμα να μην εκτελέσει παραγγελίες που περιέχουν είδη σοκολατοποιΐας αν η θερμοκρασία κυμαίνεται πάνω από 36 βαθμούς κελσίου και ενδέχεται το προϊόν να υποστεί σοβαρές αλλοιώσεις κατά την αποστολή. (Η εκτέλεση παραγγελιών που περιέχουν μαλακιές καραμέλες, ζελεδακια και γκοφρέτες εκτελούνται κανονικά όλο τον χρόνο και υπόκεινται μόνο στους όρους περί διαθεσιμότητας λογω της αντοχής των συστατικών). Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να γίνεται αποστολή κατόπιν συνεννόησης. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τους ιστότοπους πληροφοριών - προβλέψεων καιρού τουλάχιστον πενταημέρου (5ημέρου) για να είστε ενημερωμένοι τι καιρός θα επικρατεί κατά την διάρκεια της αποστολής σας.

Τρόποι πληρωμής
  • Χρήση της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας:
    Με Visa, MasterCard, Maestro, American Express κάνοντας την παραγγελία online (πιστωτική ή χρεωστική κάρτα).
    Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε online με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, τότε στο τελευταίο στάδιο της παραγγελίας σας, το Chocotime.gr θα σας εκτρέψει στο online σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Alpha Τράπεζας. Η μετάπτωση αυτή γίνεται για την μεγαλύτερη ασφάλεια της συναλλαγής σας, καθώς την όλη διαχείριση των πληροφοριών της πιστωτικής σας κάρτας την αναλαμβάνει η Τράπεζα μέσω του δικού της συστήματος. Όταν ολοκληρώσετε την συναλλαγή (διαδικασία) με την Τράπεζα, η ίδια η Τράπεζα σας επιστρέφει στο Chocotime.gr για επιβεβαίωση της ολοκλήρωσης της παραγγελίας (αγοράς) δίνοντάς σας 1 κωδικό (ID) - Αυτόν τον κωδικό καθώς και τον κωδικό παραγγελίας που θα σας αποσταλεί με e-mail κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα πρέπει να τα γνωρίζετε μέχρι ότου παραλάβετε την παραγγελία σας για μελλοντική αναφορά σε κάθε περίπτωση.
  • Με κατάθεση στον λογαριασμό της Chocotime A.B.E.E. που είναι:
    (ισχύει μόνο για κατάθεση σε τράπεζες εντός του ελλαδικού χώρου)
    Alpha bank:
    Λογαριασμός: 185 00 2002 003810
    ΙΒΑΝ: GR31 0140 1850 1850 0200 2003 810
Στην Alpha Bank, μπορείτε να κάνετε κατάθεση και στα αυτόματα μηχανήματα εξόφλησης λογαριασμών μέσα στα καταστήματα (αναγράφει "Εδώ πληρώνετε κάρτες, δάνεια, καταθέσεις κ.τ.λ. ΟΧΙ ΑΤΜ). Θα πρέπει να θυμάστε ότι πάντα βάζετε σαν αιτιολογία το επώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας. Σε περίπτωση που το πεδίο δεν χωράει όλες τις πληροφορίες (και τα δύο), προτείνουμε να βάλετε συντμημένα το επωνυμο σας και ολοκληρο τον κωδικό παραγγελίαςπ.χ. Παπαδόπουλος 1021456 ή Παπαδόπ. 1021456

Στείλτε μας το καταθετήριο με φαξ (00302105576 404) ή e-mail και μόλις το παραλάβουμε, θα περάσει η παραγγελία σας σε κατάσταση: «Επιβεβαίωση», και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα θα προβούμε στην αποστολή αυτής. Ο Καταθέτης θα πρέπει να δίνει σαν αιτιολογία το όνομα του: Επώνυμο_Όνομα.Π.χ. Παπαδόπουλος ΚώσταςΌπου Chocotime.gr νοείται και το ηλεκτρονικό κατάστημα www.chocotime.gr/store
  • Alpha E-Commerce